Продавець MJStore розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1289 відгуків
promo_banner
+380 (63) 401-65-81
+380 (98) 056-22-49
MJStore
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаВартість доставки 30 грн. Доставка Укрпоштою виключно по повній передоплаті або пром-оплаті.
  • СамовивізБезкоштовноЗа попередньою домовленістю. Підвозимо до ВЕГА.
  • Нова ПоштаВідправка "післяплатою" тільки з попередньою передоплатою 50 грн. Рекомендуємо Вам скористатися "Пром-оплатою". Вартість доставки на відділення компанії Нова Пошта: в разі повної передоплати за товар - від 70 грн; в разі оплати товару при отриманні (післяплата) - від 70 грн + 2% від вартості товару. (Мінімальна сума за переказ грошей (післяплата) - 21 грн.). Тарифи регулюються ВИКЛЮЧНО компанією Нова пошта, з цього всі питання по вартості доставки до компанії-перевізника. Або на сайт Нової пошти: https://novaposhta.ua/ru/basic_tariffs

Способи оплати

  • Оплата на картку Приватбанку 4149 6090 1196 8528 одержувач Кравченко ОлегРеквізити для оплати, Вам будуть відправлені, після телефонного дзвінка для уточнення всіх даних. Картка Приват банку 4149 6090 1196 8528
  • Оплата на карту Монобанк 5375 4141 0413 9406 одержувач Кузьменко ЮліяРеквізити для оплати, Вам будуть відправлені, після телефонного дзвінка для уточнення всіх даних. Карта Моно банку 5375 4141 0413 9406

Гарантія:

УВАГА! Не перевірив товар на пошті під камерою - гарантії немає.
Гарантія на електроніку 14 днів, якщо збережено товарний вигляд, не пошкоджена упаковка, немає взагалі слідів використання.

Замовлення відправляються протягом 3 робочих днів.

Обов'язково перевірте ваше замовлення при отриманні, у присутності працівника пошти.

При отриманні товару переконайтеся в його цілісності і відповідності заявленим параметрам.

При виявленні пошкоджень або невідповідності зверніться до працівника служби доставки і складіть опис змісту посилки/замовлення, або акт про пошкодження вмісту. У разі пошкодження товару під час транспортування або його нестачі, без відповідного акта компанії перевізника, претензії не можуть бути прийняті.

Якщо посилку не перевірили на пошті під камерою під час отримання, то гарантії на дане замовлення немає.

Товари Під замовлення" будуть оформлені тільки після мінімальної передоплати. Суму передоплати уточнити у менеджера по телефону. У разі, якщо покупець відмовляється від товару, який був замовлений індивідуально для нього, передоплата не повертається.

"Наложка", це спосіб доставки для людей, які не вміють читати, не розвинені та відсталі. Адекватні, розумні та сучасні люди користуються Пром-оплатою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner